• 0
öğle yemeğinde güveç yenilen zamandan bildiriyorum.. insanlar görüyorum çeşit çeşit, her biri birbirinden farklı zengin olma yöntemleri listeliyorlar.. ürün fotoğragçılığı mı, beach ( piç diye okunur ) club işletmek mi yoksa ırak'ta inşaat sektörüne girmek mi.. yakında savaştan para kazanan bilge kitabım tüm dienarlarda en iyi seller raflarında kapağında içinden para fışkıran ölü çocuk - ki çocuk dediğin ürün değildir de nedir - fotoğrafıyla yerini alacak..













orhancığım - pamuk - masumiyet müzesi diye kitap basmış, aradım ya orhan
hangimiz masum değil ki dedim, kapattım..

bu arada bir tencere dibin kara seninki benden kara notu vereyim, bu siyah beyaz fotoğraf çekip içinden bi bölümü vurgulamak amacıylan renkli bırakma durumuna - genelde kırmızı olur - hastayım.. referansın ağa babası için (bkz: sin city)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder