Sesli Düşünüyorum : Nirvana

  • 0
sen ne dersen de dünya kendi etrafında aynı zamanda da güneş etrafında dönüyor ya hani. işte bu dönüşler esnasında da biz fanilerin yaşamlarında dönüm noktaları oluyor. efenime söyliyim ilk okul nöbetçisiyken arkadaşını dersten kaçırma, ilk kez deneme sınavında ismini nielsen vs. futbolcu ismi verme, ilk kez otobüste bir yaşlıya yer vermeyecek kadar radikal düşünülebildiği zaman felan. bunlar böyle gider de işte benim kısa kesesim var üzerinize afiyet acayip sıcak bir hava var bu yanlarda, bünye de terli olunca tabi çekilmiyor. evet ne diyorduk. ben bu gün "how to reach nirvana" nın yanıtını kendimce buldum mu diyorduk. evet öyle. efenim şimdi tarifini veriyorum kağıt kalemi hazır bulundurun. bir adet (tercihen) içiçe ikili sarmal döngü şeklinde elele tutuşmuş insanı alıyorsunuz. arkadan bir adet org, bir adet darbuka, bir adet zurna, bir adet davuldan oluşan şefik emmi quatro band e "zivasııın yollarına" türküsünü çığırttırıyorsunuz. eğer quatro bulamazsanız mevsimine göre trio veya filarmoni orkestrasını da kullanabilirsiniz karar sizin.

hah gereksinimler tamam mı. tamam. normal şartlarda (nşa) bu sarmal kitlenin elele tutuşup bir öne bir arkaya gidip gelmek suretiyle dönmeleri beklenir. kimi üç adım sağa iki adım sola bir öne iki arkaya gidecek kimi elindeki mendili çılgınlarcasına sallıyacak bu insanların. -dınınnın evrimde eksik halka bulunmuş naaaber- şimdi bu insan güruhundan biriyle gözgöze gelmeye çalış sana zahmet, ne demek istediğimi anlıyacaksınız. türk halk müziğinin sevilen sesi bahattine selamlar sevgiler. telgrafın tellerine kuşlar sıçmış haberin olsun.

nirvanaya erişmenin diğer yolunu denemek için 8 adımda nirvana dersleri;

1. Right view
2. Right action
3. Right livelyhood
4. Right meditation
5. Right contemplation
6. Right speech
7. Right thought
8. Right effort

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder