tespit, teşbih ve diğerleri

  • 0
zamanın akıcılığını kaybedip beni ter içine boğduğu şu zamanlarda elimden hiçbir şey gelmezkene bari sıkıcılık dozunu daha da arttırayım. ne de olsa beni öldürmeyen şey, kimseyi öldürmez. haydi buyurun dostlar buyurun tespit soframıza.

heeey old friends, we living in dark times. --> hey gidi hey dostlar, çok boktan bir dönemde yaşıyoruz.

ov çizız.. birbirimiz üzerinde etki bırakmanın en kesin yolunun yetmişler, seksenler vs. sohbetleri açmaktan geçtiği bir dönem. yutupdan levent kırca vidyolarını bulup da izlediğimiz.



i have a driim.. öyle bir dönem düşünüyorum ki popçu çeliğ'in ateşteyim ateşte vidyosu günümüz herhangi bir vidyosundan çok daha prim yapsın. kızlarımız mustafa sandal'ın o arabası vaaar güzel mi güzel şarkısındaki kaslı kollarını tekrar tekrar izleyebilmek için birbirini ezsin.

thats he spirit my friend.. işte tam da o günlerden geçiyoruz. -kıçımdan salladığım için altmışlardaki gençlerin birbirleriyle kırklar, otuzlar sohbetleri yapıp yapmadığını bilmiyorum ancak umuyorum ki yapmadılar.

fuck tha police dude.. öyle bir dönem düşünün ki çekilen filmler ;
ya geçmişte çekilen filmlerin yeniden uyarlaması,
ya geçmişte çekilen filmlerin yeniden çekildiği ve ana temayı oluşturduğu geek filmler,
ya da olmadı eskilerin çizgi roman uyarlamaları olsun.

bu tonlarca filmi geçtiğimizde bile nerdeyse avrupa veya asya kıtasında çekilen birsürü filmin hollywood karşılığı olduğunu göz önüne alırsak. i can't say. duygularımı mühendisliğin soğuk formülleri arkasına atayım şöyle ki ortalarda dolanan günümüz filmlerini formülize etmek istesem şöyle birşey çıkacak ortaya;

ikibinlerde çekilen birim film sayısı: 1-(çgu+yçf+gm)/2

yeter. bir ıssız adam çıksın ortalığı back to fucking sixties partileri doldursun, iki tartışma programından birinde nerde o atmışsekiz ruhu tartışmaları, entellektüellerde nerdeee o bohemlerin hippilerin boklu püsürlü yazıları havaları, nba tv de bir mj -23- in smaçlar basıp, mtv'de diğer mj -billie jean- in siyah olduğu zamanlar. what is happening to us?

iddia ediyorum asıl kayıp jenerasyon ikibinin çocuklarıdır. camdan eğildim demin mahallenin bi sağına soluna baktım, olmadı terliklerimi giyip bi bakkala gittim bakıyorum ortalıkta çocuk namına birşey yok. ya bunlar eve kapandı half life başındalar, ya da ben dağın başındayım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder