that's all folks

  • 1
firefoxumda sekiz ayrı sekiz farklı blog sayfası açık, birinden müzik sesi geliyor ama hangisinden geliyor çözemedim. kafayı yemek üzereyim.

yarın final sınavım var. ders çalışmamak için elimde çok sağlam sebepler var bu kez. evin içindeki eski eşyaların deneysel fotoğraflarını çektim. o kadar deneysel oldular ki iğrençtiler.

film izlemek istedim gece, uykum geldi. kitap okumaya çalıştım, gözlerim dayanamıyordu. ve sabaha kadar amaçsızca boş gözlerle düğün tv'de çekilen halayları izledim. herhangi birinin halay başı olabilirim.

otuz dakikada yer aldığım bütün fotoğraflara b&w veya sepya efekti uyguladım. artık daha katlanılabilirim.

sabah kahvaltılarımı artık %100 portakal suyu ve radyo eksen dinleyerek yapıyorum. modern yaşama bir adım daha yaklaştım sanırım.

1 yorum :

  1. kahvaltını ettikten sonra gazeteni okuyup kahveni yudumluyorsan modern yaşamın içindesin artık.

    YanıtlaSil