merak ne güzel şey güzel şey merak

  • 0


başla!

reklamlarda rastgeldim de dün, güzide hürriyet yazarlarından a.h. ile e.ö. elele tutuşup umreye gitmişler yahu. daha önce de a.a. yer yer karaçarşaflara, yer yer mini eteklere bürünüp, mahalle baskısının türkiye semalarındaki yansımasını bizlere aktarabilmek için, terler dökmüştü.

-ara not; bi aralar star gazetesinde de saadettin teksoy'un garip kıyafetlerle ortalarda dolanarak kaleme aldığı bir yazı dizisi vardı.-

kelamımı anlatmaya başlayayım intro bilgisini verdiğime göre; gazeteciler, sosyologlar vs. her nasıl ki mahalle baskısını sanki sadece diniz bir kavrammış gibi önümüze sundunuz, bebekte üç beş tur atan insanların birbirlerine uyguladıkları son moda, elif şafak, tuna kiremitçi kitabını okuyayım, en yeni elbiselerden alayım baskısını görmezden geldiğinize göre, evet şimdi cümleyi burda bitireyim -netekim toplumsal ahkamımı kestim- yeni bir paragrafta buluşmak üzere.

evet efenim şimdi tüm yukarda anlatılanları unutun :)) diyorum ki; bu sakal türleri ve çağrıştırdıkları bir standarta bağlansın yahu, mh partili insanlara imreniyorum bu konuda yerlerini yurtlarını belli ediyorlar. ben ise, kendimin yer yer öyle yer yer böyle yaftalanmasından, kişilik bozukluğuna sevkedeceğim kendimi.


bu açıklamalar üzerine magazin dünyasından yansımalara geçelim.

hidayet türkoğlu- ne güzel şey merak, güzel şey merak.

hacı bayramı veli- sen seni bil sen seni.

tugay kerimoğlu- yine ingilteredeyim... kolay değil tabi... beyaz saç ne yakıştı hea... 'yer gök vodafone olmuş

ney ise efenim bol güneşli pazartesiler...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder