Fisyon mutfağı

  • 0

şimdik mutfak felan dedim ya, ordan devam edeyim yine. yahu bu vedat milnor ne iştahlı yemek yiyen bir insan evladıdır. otuz saniyeden daha fazla izliyemiyorum ntvdeki programını netekim karnım guruldamaya başlıyor.
yaptığım araştırmalara göre çorba, pudink gibi karıştırmayla hazırlanan yemeklerde gaza getirici müzik dinlemenin kaynama süresi üzerinde olumlu etkileri var. sözüm size isviçreli bilim adamları bundan haberiniz var mıydı bakiyim? öte yandan misal the clansman benzeri bir şarkıda elinizde tahta kaşık breyvhartın mel gibsonı gibi friiidıııım diye bağırır vaziyette bulabilirsiniz kendinizi, bu da doğal olarak, sağda soldaki yemek izlerinde yüzde yirmiye varan artışa neden oluyor. araştırmamı beş şarkı ile örneklendirdim ve kullandığım çorba/pudink çeşitlerini de karşısına yazdım. hayırlara vesile olsun. bu arada ben de nba stüdyo izleyim. toronto, hidayet, gerardini felan diyolar hep kaçırdım. neyse reklama girdiler. oha mona lisa'nın soyadı gerardini'ymiş, tesadüfe bak elimi attığım kelimeden tarih akıyor resmen. vay anasını.

1. iron maiden - the clansman/kınor analı kızlı çorbası
yukarıda bahsettiğim şekilde elimde tahta kaşık üsküdar'a gider iken buldum kendimi. kaynama hızı yüzde yirmi üç arttı.

2. metallica - master of puppets/aşure
ay lav aşure veri maç. gelecek hafta da pişicek aşureler oh oh. komşular bolca getirseler bari. anne aşuresinin yerini tutmaz gerçi.

3. sex pistols - god save the queen/annemin tarhana çorbası
geleneksel tarhana çorbasını, sex pistols eşliğinde pişirmek çorbanın tadında acımsı bir değişime neden oldu. bu da tad olarak gurmemizin görüşünü olumlu etkiler diye düşünüyorum. benim puanım dokuz sana kankam.

4. haggard - the origin/ötker muzlu-bitter çikolatalı füzyon pudink
kendimi zaten böyle dünya harikası bir pudink yapacağım için ekstra motive etmiş iken bir de bu müzik. oy oy oy. kendimi dünyayı 2012'nin gazabından kurtaracak adam olarak görmeme sebebiyet verdi. uygun adım gidiyordum elimde blendır sapı.

5. tord gustavsen trio - at home/annemin gendime çorbası
karıştırırken uykumu getirdi, dalmamla çorbanın dibini tutması birbirini taki etti. dolayısıyla pek bir olumlu etkiden bahsetmek söz konusu değil. üstüne bir de azar işit :(

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder