Cevap hakkı

  • 0
Sondan başlayalım.

kovboy müzikleri pink floyd
aramasıyla uzak diyarlardan gelen insan. unknown location insanı, ne diye gizemli triplere giriyorsun söyle bakalım. unknown location imiş, peh, ilgi çekmeye mi çalışıyorsun sen, dökül bakalım. ya da pink floyd'un kovboy müziği var mıdır ki lan diye iç sesini gugıla vururken nerden geldiğin nere gittiğin belli olmasın mı istiyorsun. tamam bu anlaşılabilir bir durum. senin mokasenlerinle bir süre dolaştıktan sonra anlayışla karşılıyorum seni. mokasen ayakkabı demekti di mi, ben ona göre kullandım yani. yanlış anlaşılmaya meyil yok! dur yolcu!

rachel bilson popomundo aramasıyla yarışmamıza taaa polonyolardan katılan genç insan, krakow nasıl soğuk mu, üşüyor musun? eğer ki amacın buysa, rachel bilson'ın popomundoda oynadığı karakteri öğrenip de ne yapacaksın merak ediyorum, ona serenat mı yapacaksın, yemeğe mi davet edeceksin yoksa ayak üstü iş mi pişireceksin.. bunlarla kazanamazsın rachel'i haberin ola. bak çok güzel grubum var thevenin isminde sana onu satayım üç beş kuruş girsin benim de cebime, ne dersin? tamam, çık dışarı diyecem, onu da diyemiyorum hava soğuktur donar kalırsın netekim. neyse tamam çıkma ama daha yararlı şeyler ara internetlerde, mesela plüton neden gezegenlikten çıkarıldı, plütonu gezegenlikten çıkaran meclis kimdir nedir, bu olayların arkasında hangi israil komplosu vardır felan. bunlarla ilgilen biraz da, bir de çok merak ediyorum sizde de dış mihrak var mı? hemen google translate ile çevirip bir kez daha soruyorum. Czy też nie wybuch? vay anasını 2009'un sorusu bu olsun he mi. bi de yakalamışken seni, orda hala icq kullanılıyo mu? bi de asl?

avusturya wien'den rockn coke poster font beklentisiyle düşen arch angel. sana mutlu haberi vermek isterdim emmeee olmadı, olamadı. bulamadım aradığın yazı tipini. yine de üzülme sen he mi, hem rockn coke fontu pek de güzel değil sen
helveticadan şaşma bence. bi de rockn coke'a bu sene kimler katılcak biliyon mu hiç. ben bilmiyom hiç. ama sonisphere festivali varmış gitmiş geri gelmiş felan bu sene türkiye'de de olcak hatta iron maiden, slayer gelcekmiş diyorlar ordakiler burdakiler. haydin keep rollin.

en sona seni bıraktım kırıkkaleli. sen bu bloga gugıl aramalarıyla gelen, gördüğüm en şahane insansın. tam da istediğin yere geldin umuyorum ki aradığını buldun. beni cepten felan istediğin zaman arayabilirsin. nasıl buralara geldiğini söylemeyerek de gizemli bir ortam yaratıyorum ki daha çok ilgi çekeyim. evet yukarıdaki elemandan öğrendim. az önce iki kere çaldırdı bu, aradım. abi valla öle diyon ama bu gizemli tripler sonrası tadından yenmez çevre edindim kendime sen de denemelisin bence, öptüm bay. dedi kapadı.

bu arada dip not niyetine şunu belirteyim ki; son günlerde müzik kategorisindeki yazı sayısının otuzbirde sabit durmasından mütevellit sanıyorum, 31 aramasıyla bloga giren ergen ruhlu sayısında önlenemez bir yükseliş var. burdan onlara da bir çift sözüm olsun. dağılın lan.

si yu leytır eligeytır.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder