Post Rock Potpori

  • 0


Nerdeysse bir yıldır son albümleri goodbye melody mountain i dinlememe rağmen bilognotuma not düşmek bu zamana nasipmiş the samuel jackson five'ı.

Norveç diyarının Oslo kazasından çıkan kendi halinde bir post-rock grubu kendileri beyler bayanlar. Post-rock dediysem; god is an astronaut, explosions in the sky, red sparowes felan. Sevdiğim bir müzik türünü güzel icra ediyorlar, kendi mecralarında gayet başarılı ritmler felan yakalamış arkadaşlar. İlk defa dinlememe vesile olan isimleri ise ilgi çekme konusunda bende işe yaramış görünüyor.

Bazı zamanlar bi yorum yapayım diyorum, o kadar dinliyoruz hani bu grupları. Acaba müziklerine kattıkları trompet vs. üflemelilerle jazz müziğe de göz mü kırpıyor bunlar şimdi, diye düşünüyorum. Sonra susuyorum. Dinlemeye devam ediyorum. Fazla uzatmıyorum, ki bünyede negatif etkiler -iki yiğit çıktı- meydane -birbirinden merdane- gelmesin.

Merdane demişken, merdaneli çamaşır makinamız vardı bi tane arçelik marka, napıyodur acaba şimdi.

Hazır post açmış iken müzik temalı, yndi halda isimli güzeller güzeli grubu da dahil edeyim. Kendileri ingiltere çıkışlı yine günün anlam önemine binaen post-rock yapan bir grup. Post-rock deyince neye benzediğine dair bi öngörünüz oldu herhal. Şimdilik tek bir albümleri var enjoy eternal bliss adında. Post-rock dedik iyi güzel ama şöyle de destekliyeyim bu gruplar içinde gerçekleştireceğim bir doğal seçilimde yndi halda yerini ön sıralarda alacaktır. Ona göre gerekli ehemmiyeti gösterelim kendilerine. Haydin selametle.

Açıklamaya müteakiben taksim-kadıköy.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder