Vladimir Vavilov

  • 0
Az evvel playlistimden Giulio Caccini - ave Maria akıyordu ki, dedim sözlüğe hemen yetiştireyim benim en beğendiğim ave maria caccini'nin bestesi olanıdır diyerekten. ve dedim de. Derken ilginç bir bilgi kırıntısı edindim konu ile ilgili. Hemen paylaşayım.

Olaya Vladimir Vavilov'u almanın vaktidir şimdi.

Vavilov, 1925 yılında doğmuş. Gitarist, kopuzcu olarak takılan, kendi halinde besteler yapan Oblomov'un bir hemşehrisi imiş. Olayın enterasanlığı şu ki vavilov yaptığı besteleri, genelde Barok ve Rönesans döneminden olmak üzere, başka bestecilere atfediyormuş. Bu minvalde -minval kelimesini de ilk kez cümle içinde kulanıyorum, çok heycan verici yahu- yaptığı bestelerden ave maria'da da ihale Giulio Caccini üzerine kaldığı sanılıyormuş.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder