Animatik filmler geçidi

  • 0

Coraline (2009)
Yönetmen: Henry Selick
Yazar: Henry Selick, Neil Gaiman
Seslendirenler: Dakota Fanning, Teri Hatcher, Jennifer Saunders, Dawn French, Keith David
Ülke: USA
Imdb puanı : 7.9/10
Benim puanım : 7/10


Up (2009)
Yönetmen: Pete Docter
Yazar: Pete Docter, Bob Peterson, Thomas McCarthy
Seslendirenler: Edward Asner, Christopher Plummer, Jordan Nagai, Bob Peterson
Ülke: USA
Imdb puanı : 8.5/10
Benim puanım : 8/10


Mary and Max (2009)
Yönetmen: Adam Elliot
Yazar: Adam Elliot
Seslendirenler: Toni Collette, Philip Seymour Hoffman, Eric Bana, Barry Humphries
Ülke: Australia
Imdb puanı : 8.3/10
Benim puanım : 10/10
Ne anladım : Keep your money. I want change.

animasyon filmlerini fantastik konularıyla, çılgın atan parlak renkleriyle izlemek alışık olduğum bir durum, seviyorum da keretaları, uçuyorlarkaçıyorlar felan. dini değerler/aile inancı sarsılmamış sevgili ile küçük kardeş ile sömestır tatillerinde gönül rahatlığıyla gidilecek filmler yapıyor yıllardır pixar. ve lakin stop motion tekniği ile kotarılmış, gerçekvari hikayelerin kişisel listelerimde daha üst sıralarda olacağını hissettim mary and max'i izlerkene. bunu yaparken bütün olay stop motionda yanılsamasına düşer gibi oldum, coraline'ı da izlemiş ancak bir up kadar beğenememiş idim netekim. hemen durumu toparladım. kavramların klişe dışı işlenmesi ile güzelliğini göstermiş mary ilen max'in hikayesi. bana bikaç fikir verdi. anahtar kelimeler; dünyanın iki ucunda, iki yalnız mektup arkadaşı. asperger sendromu. havalı bir horoz. halitosisden muzdarip tek gözlü kedi.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder