Where the wild things are

  • 1

Where the wild things are (2009)
Yönetmen: Spike Jonze
Yazar: Spike Jonze, Maurice Sendak, Dave Eggers
Oyuncular: Max Records, Catherine Keener
Ülke: USA
Imdb puanı : 7.6/10
Benim puanım : 7/10
Nedir: There were some buildings... There were these really tall buildings, and they could walk. Then there were some vampires. And one of the vampires bit the tallest building, and his fangs broke off. Then all his other teeth fell out. Then he started crying. And then, all the other vampires said, 'Why are you crying? Weren't those just your baby teeth?' And he said, 'No. Those were my grown up teeth.' And the vampires knew he couldn't be a vampire anymore, so they left him. The end.

Spike jonze aynı isimli çocuk kitabından uyarlama, bol fantastikle bezeli gıcır görüntülü bir film çekmiş şekil a'da. imax experience felan da diyolar imdb'de ama benim dizüstü bilgisayarımda yok o özellik :(
bizim buralarda da arkadaşım canavar : maksimum deneyim gibi abuk bi isimli gösterilmiş. acaba barış manço referansıyla daha çok izleyici mi çekmek istedi yerli dağıtımcılar.
ben, pek de bişey beklemeden ders çalışmamak için yapılan hareketler başlığı altında izledim filmi. bu bakımdan işlevini yerine getirdi diyebilirim. bir de fantastik mekan/karakter tasarımı ve görüntüler ile memnun obiçimde izledim filmi. amaaaa her zaman bir ama vardır hikaye olarak hangi yolda ilerlediğine dair bir fikrim yok. eğer yönetmen çocuklara bir öğüt vermek istemiş ise -misal çocuklar bak annenizin sözünden çıkarsanız kötü olur gibi- bunu başaramamış. yok eğer ben çocuk olmaya dair bir film çekeyim hikayeyi, mesajı felan s.ktir et dediyse olmuş diyebilirim.

1 yorum :

  1. anlattığı daha çok çocukların bile mutsuzluğu engelleyemediğiydi. hem kendi mutsuzluklarının hem de büyükelrin. hatta belki kendi hayal dünyasında bile buna ulaşamaması.
    çocuk için daha güzel olduğuna katlıyor ve başka beklentilerle izlediğimi fark ettim. ama çocuk dünyasına inmeyi bu büyüklükte başarmak da mesele gerçekten.

    YanıtlaSil