• 0


Artık kaçmasan ya benden beybi, neden böyle yapıyorsun ha neden?
Ah sevgilim, uzaklaşmak zorundayım senden buralardan gitmeliyim. çünkü.. çünkü eğer daha fazla yakın durursam sana. benim de sevilebilecek yanları olan bir insanoğlu olduğuma dair düşünceler gitgide kuvvetlenecek kafamda. ve..
Neden bahsediyorsun sen, şapşal şey. şimdiye dek tanıdığım en şeker şeysin sen :)))
Sözümü kesme lütfen. Zavallı hayatım boyunca çevremde beni dışlayan insanlara karşı duyduğum öfkeyi, öldürme isteğini dizginlememin tek sebebi, kafamda devamlı vızıldayan, benim dünya üzerinde sevilmeye değmeyecek yegane insan olduğuma dair düşüncemdi.
Böylece hem kendimi özel hissediyor hem de içimdeki öfke fırtınasını dindiriyordum. Ama şimdi sen çıktın karşıma, bana çömlek kebabı bile yaptın. Ne bir özelliğim kaldı ne de öfke selimin önünde duracak bir bent.
Oooooy kıyamam ben sevgiliiime, üzdüler mi seni, kırdılar mı. canım yhaaaa :((
Verdiğin vereceğin tepkine s.kayım.

Sonrasında the killer inside me filminden alınmış sahneler tasvir edilir okuyucuya..

Henüz yazılmamış bir kitabın, başrol karakterinin neden böyle bir kiralık katil [bir nevi leon] olduğuna dair hikayenin fılaşbek kısmından.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder