Monochrome London

Monochrome London

  • 0
monochrome floors, monochrome walls,
only absence near me,
nothing but silence around me.
monochrome flat, monochrome life,
only absence near me,
nothing but silence around me.

sometimes I search an event
or something to remind,
but I've really got nothing in mind.

sometimes I open the windows
and listen people walking in the down streets.
there is a life out there.

don't be scared,
I found a good job and I go to work
every day on my old bicycle you loved.

anyway, I can try
anything it's the same circle
leading to nowhere and I'm tired now.

Monochrome, Yann Tiersen
ben geceleri esen terörüm,
ben gözlerini yaşartan soğan,
ben senin trenini raydan çıkaran makas,
ben anahtarı uzağa atan gardiyan,
ben tahıl kutusundaki sürpriz,
ben sırtından boşalan soğuk terler,
ben kabuslarında seni kamçılayan kanatlı kırbaç,
ben füme istiridyeyi fümeleyen duman,
ben senin sinüs dalgandaki en alt nokta,
ben sana f veren not eğrileri,
ben sana musallat olan hazır fast-food,
ben tam kafana inen su balonu,
ben ikinci makaradaki filmin sonu
...
Darkwing Duck
Önplanda ve arkaplanda olmak üzere fotoğrafta yer alan iki sfenks bacımız, tarihin çok eski zamanlarından bu yana, birbirlerine deli gibi aşık olduklarını iddia edenlerin sevgilerini sınayıcı testler uygulamakla yükümlü saymışlardır kendilerini. Testi geçenler sonsuz mutluluğa beraber yelken açarken, geçemeyenler mutluluğa açtıkları yelkenli ile okyanusta kaybolmaya mahkum bir hayat sürüyorlardı.
 
so near
so close
something bad is seen
but i
seem to be
the only one that can see
there is a darkness coming
and they
the others
they don't know a thing of what's
next
but i'm not here to say
what should be done about this
i just lift my eyes to watch
i saw it coming
something bad

A Darkness Coming, Katatonia

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder