Hergün Bir Şarkı Adeta #45

  • 0
zamanla...
zamanla, gider, her şey gider
yüzünü unuturuz, sesini unuturuz
kalp,artık çarpmadığında,daha uzağa aramaya gitmenin üzüntüsü değildir bu
gitmesine izin vermek lâzım, bu çok güzel!

madrid'den bu şarkıyla dönmüştüm geri ve zamanla diyordum kendi kendime. zamanla. zamanla. zamanla. e bir zaman geçti, çok değil ama. sonra ne oldu. bir patlama. ülkenin doğusunda bir yerlerde. pkk'dır pkk diyemedi bu sefer birileri, diyemedi ama bu demeye çalışmadı anlamına gelmesin. demeye çalıştılar çünkü. şanslarını zorlamadıkları bir sefer bile oldu mu sanki. bir toplumun bilincinde yer eden olaylar vardır. ve o olaylar için insanlar sorarlar birbirlerine sen nerdeydin diye.
ben, suruçta onlarca insan ölürken/yaralanırken bir kuşağın umudunun saklı olduğu şarkıya tutunmaya çalışıyordum. şimdi, zamanın bir ilaç mı yoksa bir virüs mü olduğunu bilemez hale geldim. 
kim ki duk, bi-mong isimli aşırı dramatize filminde beyaz siyahtır, siyah da beyaz diyordu ve benim sıkıntıdan içim içimi yiyordu. şimdi düşünüyorum da zamanda da bir ying yang etkisi olmalı.

ve pek tabii siz insanlık. tebrikler, bölümü bitirdiniz. zamanla. ve ama vicdan bir diğer kalemizdeydi.

çeviri kaynağı için bkz. #35349759

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder