All Star 2008 Part III

  • 0



geride kalan iki gönderide önce all star öncesi takaslarını sonra da all star aktivitelerini kendimce değerlendirdim.şimdi sıra all star maçına ve dolayısıyla seçimlere geldi.Rookie - Sophomore maçıyla ilgili birşey söyliyemiycem tek bildiğim Kevin Durant'i merakla izliyeceğim.

All Star maçı için de uzun uzadıya laflar etmiyeceğim.Doğuda beni heyecanlandıran Jason Kidd ile Dwyane Wade var sadece.Kidd'den asistler Wade'den de smaçlar bekliyorum onun dışında çok sıradan bir kadrosu olduğunu düşünüyorum Doğu karmasının.Mesela Shaq gibi bir eğlence kaynağı ve Aircanada nasıl olmaz bu kadroda anlayamadım.

Batı karması en azından daha iç açıcı.T-Mac'in yokluğuna üzülsem de Kobe ile Iverson eğlence katacaktır takıma.

Bu seneki all star kadroları için böyle karamsar düşünen de bir tek ben değilmişim insanlarda bu kadrolar için the most dissappointing of all times şeklinde bir görüş varmış.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder