Deadsoul Tribe

  • 0



Deadsoul Tribe yeni keşfettiğim Tool esintileri taşıdığına kanaat getirdiğim bir progressive metal grubu.Tool esintileri var dediysem kendilerine özgü yanları da var ki dinletiyorlar kendilerini.grup 2000 yılında kurulmuş ve 2002'den itibaren de nerdeyse her sene bir albüm çıkarmış ben sadece 2007 çıkışlı albümlerini dinleyebildim ağız tadıyla.İzmir'e gittiğimde diğer albümlerini de edinmeyi düşünüyorum ki Tool ve progressive sevenler için önerebileceğim bir grup.
Benim dinlediğim albümlerinin ismi A Lullaby for the Devil dinlemek isteyenler bu albümünden başlayabilirler dinlemeye ,benim gibi.
Albümden A Stairway to Nowhere isimli şarkı beğenimi kazandı ki bu ismi bir gönderime de layık görmüştüm.Psychosphere de albümden beğenimi kazanan, kulağa hoş gelebilecek şarkılardan biri.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder