Son of Rambow

  • 0


if film festivali geldi de geçiyor ya malumunuz. ben de şimdiye kadar festival kapsamında üç filmi izleyebildim -öhöm öhöm. izlediğim filmleri sonradan -yine çalakalem bir şekilde- yazmaya çalışacağım ancak şu ana kadar en çok -yukarda resmi yer alan- son of rambow filminde eğlendiğimi belirtmek istedim. festivalin torrentini indirip izleme bölümünde yer alan son of rambow bana biraz geçen sene izlediğim -jack black ilen mos def'in oynadığı- be kind rewind'ı anımsattı. netekim burda da ufaklıklar rambo: first blood'ı izleyerek çok etkileniyor ve kendi rambo versiyonlarını çekmeye koyuluyorlar tabii hikaye benim anlattığım kadar düz ve sıradan değil. birkaç dizi ve filmde daha rastladığım ingiliz/fransız çekişmesi de ilgi çekici. bu nedenle eğer ki imkan bulabilirseniz bu filmi izlemenizi salık veririm.

dipten gelen not: eğer ki festival bitmeden bir film izlemek isterseniz benim yerime the good,the bad,the weird'a gidin emi!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder