Kısa

  • 0
Şu birkaç gündür animasyon filmler türünden yapıyorum film seçimlerimi. Bu sene çıkan up ve 2007 yapımı ratatouille'i izledim en son. ratatouille o kadar ilgimi çekmese de, up'ı gayet de sevdim. özellikle bobi sahnelerini, -bana o köpek bobi değildir dedirtemezsiniz- çok beğendim. böyle yuvarlanırken kendimi bir kısmını daha önce de izlediğim, kısa filmler denizinde yürürken buldum. just like jesus. zaten çoğu kişinin izlediğini tahmin ettiğim temel reis, mickey mouse vs. izlediklerimi eklemedim buraya ki kalabalık görünmesin ortalık. bu listenin herhangi bir derin birikime dayanmadığını da not olarak düşeyim.


Presto (2008)
Imdb puanı : 8.6/10
Benim puanım : 8/10
Ne diyor : sihirbaz var. tavşan var. havuç var. üçünü kullanarak çeşitli komiklikler. pixar style.


Vinni-Pukh (1969)
Imdb puanı : 8.5/10
Benim puanım : 9/10
Ne diyor : winnie-the-pooh izlemişinizdir atv'de çıkardı yanlış hatırlamıyor isem. bu winnie-the-pooh aslen taa 1920'lerdengelir imiş ben demiyorum, wikipedia diyor. işte vinni-pukh da bu hikayenin rus uyarlaması. çizimleri monami pastel boya takımı ile gerçekleştirilmiş sanıyorum.


Validation (2007)
Imdb puanı : 8.5/10
Benim puanım : 8/10
Ne diyor : bi adam var hep somurtuyo bu tamam mı, sonra bişeyler oluyo. bu ilham verici bi pozisyona geliyo, nası oluyo ben de tam kavrıyamadım. bi nevi peri masalı hikayesi. sevenler kavuşuyo merak etmeyin.


Kiwi! (2006)
Imdb puanı : 8.5/10
Benim puanım : 9/10
Ne diyor : birinin master teziymiş heralde bu. vay anasını sayın seyirciler diyorum o zaman. kendime eşik olarak alıyorum bu animasyonu :) hikayesine gelelim, obsesif kompülsif bi kiwi hayvanı var, bunun kısa süren macerası. bu arada kiwi ile tasmania canavarı'nın macerası da pek güzeldi yahu. bi ara samanyolu tivide çıkıyodu tasmania canavarı, hala çıkıyo mu acep?


Tsumiki no ie (2008)
Imdb puanı : 8.4/10
Benim puanım : 9/10
Ne diyor : the house in little cubes anlamına geliyormuş animatik filmin başlığı. nedendir bilinmez kafamdan bir ses kendince başrolün yaşlı amcasına vincent van gogh görevi yükledi. hadi van gogh kümizmin temsilcilerinden biri olsa kübik atmosferden gireceğim, buraya küçük çaplı bir destan yazacağım ama o da yok. neyse kısa kesiyorum madem filmler de kısa.

Signs (2008)
Imdb puanı : 8.4/10
Benim puanım : 8/10
Ne diyor : shyamalan kişisinin, mel gibsonlı filmi ile karıştırılmasın. bu başka. ben bunu şivepsin kısa filmler felan diye bi atraksiyonu vardı, orda izlediydim ilk. fena olmayan bi hikaye, sevgiliyle izleyin sarılın birbirinize romantik anlar yaşarsınız hiç olmadı. esas kız da pek güzel bu arada, söyleyin ona, on puan.


For the Birds (2000)
Imdb puanı : 8.2/10
Benim puanım : 8/10
Ne diyor : pixar style bi animatik daha. kıkır güldürecek, içinizi ısıtacak sevimli bir hikaye temalı. üç dakka bişi, hemi de oskar felan kazanmış yahu, izleyin.


Skhizein (2008)
Imdb puanı : 8.4/10
Benim puanım : 10/10
Ne diyor : pek bi beğendim bunu. hiçbişeydemiycemondandolayı.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder