Ölçü

  • 0
merhabalar, birilerinin gönül çelenleri/kalplerine saplanan cam parçaları/düş kırıkları/bok çukurları/afili delikanlıları. gelecek on yıl içinde tıp diye zikredilen domuz gribi sektörüne -hastane duvarlarındaki şşşş işareti yapan hemşireyi tenzih ederim- en az bir mehmet öz katkısı yapmak amacıylan oturduğum yerden başlıyorum birşeylere. mc ender-param olacak vol. iii
olayın evveliyatından başlıyayım. 16. yy'dan beridir anadolu köylerinde manken vücutlu olma derdinde genç kızların, tansiyon derdinde dedelerin/ninelerin kullandığı bir yöntem bu aslında. ben allayıp pullayıp üç boyutlu remake yapıyorum bu yüzyıla uygun bir nevi. bu derin araştırma safhasında, türk sahaflar birliğ, türk tarih kurumunun ermeni tezleri, muazzez ilmiye çığ'ın sümer tarihi kitapları ve dahi nutuk hep baş ucumdaydı lakin metallica 1989 yılında çıkıp seattle il meydanında konser vermeyeydi bana bu ilham gelmezdi gibi gibi. girizgah biter.
zeytin. yüzyıllarca iştah açıcı, idrar söktürücü, ateş düşürücü, tansiyon düzenleyici olarak kullanıldı insaniyet namına. ama şimdi tamamiyle farklı bir boyut ile ele alınıyor. bir ölçü birimi olarak evet evet yanlış duymadınız ölçü birimi. bir arpa boyu yol gidemedim gibi bişey yani ama tam olarak da değil. iddia ediyorum hayatlara fazilet gelecek. bir lokma bir hırka düşüncesi benimsenmeye başlanıp alttan alta belki tüketim toplumu ortadan kaldırılacak, iki lokma bir zeytin diyorum genç insanlar. üç ileri bir geri gibi, iki lokma bir zeytin. üç korner bi penaltı gibi, iki lokma bir zeytin.
böylece karışık kalori hesaplarına hiç mi hiç gerek kalmayacak. kibrit kutusu büyüklüğünde peynir mi dedin diyetisyen bey yooo no more. iki lokma peynir, bir zeytin. kulak memesi kadar reçel mi diyorsun pepsi yaşatır seni seda sayan hayır hayır yoldaş hayır. bi çatal reçel bir zeytin. melikşah devrinin de sonu gelir nizamülmülk bile öldürülür.

reklamlar..reklaml..rekla..rek..r.. onbeşülkeden onbeşgladyoüyesi aynıevde, evkameralarlakaplı gündüzleriderinişlerile -savcılarayakalanmadan- parabiriktirmeyeçalışırken geceleridoyumsuzcaeğlenerekçılgınlarca sevişecek. yakında. rahmetliconefkenedininsunumuyla.

geldik fetret devrine.
bu kısma da karşılaştırmalı fotoğrafları koymak istiyordum amma velakin daha ben de etki edecek kadar kullanamadım yöntemimi. hemen gaza gelip olayı paraya dökeyim istedim. neyse sizlere hidiv kasrının yerlilerinden bir zat ile veda edeyim. bay bay.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder